tisdag 16 maj 2017

Jag ska hitta dig av Pernilla Ericson

Jag ska hitta dig
Recensionsexemplar från Harper Collins Nordic

Klicka här för att läsa om handlingen.
Jag beundrar människor som sätter sig ner och skriver en historia och en så bra historia dessutom. Det är just vad Jag ska hitta dig av Pernilla Ericson är. En rysligt bra historia. Karaktärerna som vi lärde känna i den förra boken är klockrena. De bär på sina hemligheter men är trovärdiga och jag är glad över att få återse dem. Tempot är högt och historien är bra uppbyggd. Det är fräscht och annorlunda att man från början vet vem som är jagad och vem som jagar. Spänningen byggs upp an efter och jag kan inte sluta läsa. Så under helgen som gick gick jag och bar omkring på boken och stal till mig en lässtund här och där. Jag älskar känslan av en bok som fångar mig så att jag inte får ro innan jag läst klart den.

Fortsätt skriva Pernilla, jag vill återse Erlagruppen!Tack till förlaget för boken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar