torsdag 14 augusti 2014

e2go unlimited

Som jag skrev i det här inlägget är inte Kindle unlimited tillgänglig utanför USA. I Sverige finns ett riktigt bra alternativ, nämligen e2go. Till priset av 198kr i månaden får man läsa så många eböcker och lyssna till så många ljudböcker man orkar och hinner. Utbudet verkar också vara riktigt bra. Det enda minuset (för mig) är att det endast finns appar för iOS och Android. Jag har en Windows Phone telefon och hade gärna lyssnat på böcker via den. Men visst är jag taggad på att testa på paddan, trots att det är lite bökigt att läsa på den. Till min stora glädje kan jag erbjuda er, alla underbara, en månads gratis provperiod. Klicka in er på den här kampanjsidan: http://www.e2go.se/kampanj/boktok, uppge koden BOKTOK och börja frossa i böcker!

Så hrä står det på siten:
Unlimited-tjänsten med Sveriges största utbud av e-böcker och ljudböcker. Läs och lyssna obegränsat i din surfplatta eller mobil. Över 10 000 titlar att välja mellan. Ingen bindningstid.

Detta inlägg är ett samarbete med e2go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar