torsdag 19 juni 2014

Deckarpoden en fullträff!

Jag är kanske den enda levande som tidigare inte varit särskilt biten av podflugan. Har provat på något avsnitt här och där men faktiskt inte lyssnat på ett helt avsnitt, förrän idag. Deckarpodden är Sofie Sarenbrants och Emelie Schepps nya podcast, sponsrad av Adlibris. Det första avsnittet heter fulförfattare. Det här var helt i min smak. Lyssnade igenom avsnittet, som tog slut alltför fort, i ett sträck, något jag aldrig gjort förut. Jag grejade i köket under tiden och skrattade högt flera gånger. Sofie och Emelie pratar om sig själva som fulförfattare, för att de skriver fulböcker. Samtalet flyter på och båda två är naturliga och finurliga. Jag ser redan fram emot följande avsnitt!

Om Sofie och Emelie är fulförfattare som skriver fulböcker så är jag som läser och storgillar böckerna en ful-läsare. Det passar mig riktigt bra!

1 kommentar:

  1. Har inte lyssnat på podden, men jag får nog också räkna in mig bland fulläsarna och det gör jag så gärna :)

    SvaraRadera