söndag 1 september 2013

Tre på tre utmaning

Eftersom jag inte är på väg till bokmässan så bestämde jag mig för att i alla fall vara med på Pocketlovers tre på tre utmaning tillsammans med nästan hela #boblmaf för att få känna någon bokbloggargemenskap den här hösten. Jag har tänkt fortsätta med Harry Hole serien som jag negligerat för länge. Jag har läst de tre första böckerna, så jag fortsätter med Smärtans hus, Djävulsstjärnan och Frälsaren. Utmaningen pågår 1.9-30.11. Tre böcker på tre månader. Ingen oöverkomlig utmaning, förutom alla recensionsexemplar som lite kollrar bort tidtabellen. Jag brukar inte hoppa på utmaningar, men nu plötsligt känner jag mig heltaggad!

3 kommentarer:

  1. Tre på tre är en kul utmaning! Jag var med förra året men i år känner jag att "ordinarie" läsning, jobb och pluggande inte riktigt tillåter någon utmaning. Blir kul att följa alla andra utmaningar!

    SvaraRadera
  2. sv: vilka hade du tänkt dig då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Del 4, 5 och 6, som jag skrivit i inlägget... :)

      Radera