söndag 2 december 2012

Bokbloggsjerkasvar

 Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?

Två dagar har jag gått och funderat på svaret till veckans fråga. Sanningen är ju att man egentligen inte behöver något alls. Men då en av de bästa sakerna som finns är att få julklappar, så tänker jag helt ignorera den lilla rösten som viskar konstigheter om fulla bokhyllor osv.

Min Kindle hinner jag inte få till julen, men önskelistan på Amazon växer. På den finns ett fint rosa fodral till nya Kindlen och Elly Griffiths nya bok A Dying Fall. Har också klickat dit ett par Lisa Unger böcker och en bok av Helen Fizgerald. Tills jag på riktigt har Kindlen i min hand försöker jag lite behärska mig för att listan inte ska bli för lång... Hoppsan! Nu tycks ju rösten ha fått sin vilja igenom, de här önskningarna tar ju alls ingen plats på bokhyllan!


4 kommentarer:

  1. Det är ju det bästa alternativt sämsta med e-böcker. De tar ju ingen plats, vilket är bra. Då kan man köpa hur många som helst, vilket är dåligt :)

    SvaraRadera
  2. Fulla bokhyllor? Äääsch då man kan alltid hitta lite mer plats någonstans :D

    SvaraRadera
  3. Ett starkt argument för läsplatta är ju nog utrymmesfrågan!

    SvaraRadera
  4. Ett fint fodral till läsplattan vore inte dumt! Jag önskar mig mest av allt lästid :-)

    SvaraRadera