onsdag 6 juni 2012

Just nu...

... hinner jag inte blogga så flitigt, så här kommer ett snabbt just nu-inlägg.

... läser jag Jellicoe Road av Melina Marchetta och Skuggsida av Belinda Bauer.
... väntar jag på ett paket från Amazon, innehållande ett rosa Kindle-fodral. Har hittills bara haft ett hemgjort fodral. Amazon har bara haft jättedyra, fula fodral som passar till min Kindle, men nu plötsligt hittade jag ett fint fodral (och ganska billigt dessutom) och klickade genast hem det:) bilder kommer bara det anlänt. Dessutom väntar jag på semester, sol och lästid.
... lyssnar jag på mest radio. Var till biblioteket i början av veckan och lånade två ljudböcker, Moderspassion av Majgull Axelsson och Hon som tittade in av Karin Wahlberg. Har dock inte ännu fått in dem i mp3-spelaren.
... tittar jag på Grey’s anatomi och CSI.
... är jag nyfiken på Gone Girl av Gillian Flynn, som jag klickade hem till Kindlen i måndags. Ger mig själv inte lov att börja läsa den innan Jellicoe Road är utläst. Det kliar i läsnerven må jag säga...



Om du skriver ett just nu inlägg, lämna gärna länk i kommentarerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar